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I attached an equaliser (3X10mm aluminium) to the tie rods. By moving arrowed part both blade rails move. Curved pass will be open if the equalise pulled.
タイロッドにはイコライザー(3X10アルミ材)を取り付けた。矢印のところを操作すれば両方のトングレールが同時に切り替わる。手前に引けばカーブ側が開通する。
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The single slip will work as a crossing when the equalise pushed.
向こうに押せばクロッシングとなる。
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Obviously one of holes to connect to the tie rods must be a long hole.
当然、イコライザーの穴の片方は長穴にする必要がある。
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It was found on testing that derailment happened quite often at the crossing. Flanges touched the edge of the wing rails as arrowed.
テストしてみると中央のクロッシング部分でよく脱線する。矢印のところのレールの先端がフランジに当たってしまうのだ。
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I checked the alignment and found the arrowed rail was placed at front side slightly.
調べてみると矢印のレールの位置が少し手前すぎる。
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The positions of rails were rectified by melting the solder by a burner.
バーナーで炙ってハンダを溶かし位置を修正した。
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Also the parts the flanges touches were filed down.
さらにフランジの当たる矢印の部分を少し削っておいた。
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After above adjustments the single slip worked perfectly.
上記の調整によりスムーズに通過できるようになった。
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